Nieuw-Zeeland 2015

Terug thuis !

Eindelijk thuis, na vijf mooie, overvolle en interessante weken vakantie in Nieuw-Zeeland. Na goed 37 uur na vertrek uit Christchurch ben ik in Zaventem geland op woensdag 2 maart, stipt op tijd. Mijn ontvangstcomité stond al klaar, Katrien en Annelies, en ik kon niet wachten om naar huis te rijden. Hoe mooi het ook geweest is, ik snakte toch naar thuis hoor. Mijn gewone routine, mijn alledaagse dingen, de mensen die ik graag rond mij heb. De wereld is mooi, en waard om te zien, maar voor mij geldt toch nog altijd het spreekwoord 'oost west, thuis best'.

Nieuw-Zeeland was voor mij opnieuw een droom die in vervulling ging. Nóg meer gezien dan 2 jaar geleden, en nog altijd niet uitgekeken op dat land. Moest ik 20 jaar jonger zijn, 'k ben er zeker van dat ik daar wel ergens op een heuvel zou gewoond hebben, met een koetje en een paar schaapjes op m'n erf, genietend van de prachtige natuur.

Ik hoop dat ik jullie door mijn foto's en verhalen kunnen boeien heb gedurende de afgelopen weken. Voor diegenen die twijfelen om naar ginds op reis te gaan, dóen zou ik zeggen. 't Is het mooiste land dat ik al gezien heb en ik sta jullie graag te woord over dingen die er te zien, te doen en te beleven zijn. Ook bedankt voor de reacties op mijn verhalen. Zo waren jullie toch een beetje dichtbij, ondanks dat ik aan het verste eind van de wereld zat.

Ondertussen ben ik ook al terug aan het werk, al moet ik zeggen nog niet met opperste concentratie, maar dat komt wel, lieve collega's. Ook al terug de files naar Brussel getrotseerd. Dat was even wennen natuurlijk want die zijn in Nieuw-Zeeland zo goed als onbestaande, op een paar uitzonderingen rond Auckland na. Niet te vergelijken alleszins met de heksenketel waar ik alle dagen in beland. Maar goed, that's life en we hebben het hier ook niet slecht, nietwaar.

Zo, dit is dus het einde van deze blog en ik heb met veel plezier geschreven én beleefd !

"It was great ! "

Reacties

Reacties

Brondeel Bart

Schitterend Carla is een mooi verhaal en avontuur geweest,kan goe geloven da de file naar Brussel terug effe wennen is.
Grtz

Frans Ferdinant

Hopelijk ontmoeten we elkaar vlug in België. Ben gisteren nog bij een nicht van me geweest die ook pas terug zijn na een 6-tal weken. Zij en haar man hebben bijna alle continenten al gezien. Ze moeten als natuurliefhebbers toegeven dat NZ het mooiste is wat er bestaat. Bedankt dat we mochten een beetje meereizen in je fatastisch mooie verhalen.

Hubert en ivonne

genoten van je mooie reisverhalen e. Foto,s.Hopelijk komen wij u eens tegen in destreek van Vlierzele. Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!