Nieuw-Zeeland 2015

Zaterdag 14 februari 2015 - Van Bay of Islands naar Rotorua

14 februari. Ik wens aan iedereen een gelukkige Valentijn, maar meest in het bijzonder aan mio italiano.

Wink

Ti voglio benissimo !

Ik had op het strand, toen ik op de boot wachtte, nog wat tijd om creatief bezig te zijn met de schelpjes rondom mij. Vandaar deze artistieke compositie ...

Smile

Deze ochtend vertrokken in Paiha, in de wondermooie Bay of Islands. We moeten nu helemaal terugrijden richting zuiden, over Auckland naar Rotorua, zo'n 500 km. Dit is de op één na langste reisdag voor ons. Meestal reizen we maximaal 250 km. In Rotorua verblijven we twee nachten. Rotorua is bekend voor zijn geothermische en vulkanische activiteit. Het hele gebied ruikt naar zwavel. Maar dat wordt je rap gewoon hoor. Mijn kamer in het motel maakt veel goed. Ik kan er een ganse familie in huisvesten. Ruime living, keuken, badkamer, kingsize bed én mijn eigen whirlpool op mijn eigen terrasje. Hoe cool is dat niet ! De whirlpool wordt opgevuld met warm water dat rechtstreeks uit de grond komt, gloeiend heet. Zo erg rommelt het hier onder de grond. Koud water bijvullen is dus de boodschap of ik kom er niet meer levend uit ... Het is hier ondertussen avond geworden, terwijl jullie op zaterdagochtend jullie bed uit strompelen. Niet zo heel veel beleefd dus vandaag, en dus ook niet veel te schrijven. Morgen staat er een kwikke dagwandeling op het programma. Daar vertel ik jullie dan morgen natuurlijk meer over. Uitkijken is het voor mij naar dinsdag want dan ga ik samen met een paar anderen van de groep de Tongariro Alpine Crossing doen. Een dagwandeling die kan tellen, 19 km over een vulkaan, bergop en daarna gelukkig ... bergaf.

Ik wens iedereen nog een heel aangename zaterdag en voor mijn beste vrienden, en zeker Tim en Annelies : geniet van Valentijn ! Ik mis jullie wel en wou dat jullie dit prachtige land ook konden meemaken op de manier dat ik het doe. xxx Liefs en dikke zoen, mama

Reacties

Reacties

ulrich

geniet er maar van

Frans Ferdinant

Opletten ! U insmeren met zonnecreme voor je het bad induikt ;)

Hubert en ivonne

goede moed bij de volgende uitstap succes

Chantal en Danny

Hey Carla,
Wat is het daar prachtig!
Leuk jouw verhalen te kunnen volgen, je doet ons echt goesting krijgen.
Hier gaat alles zen gewone gangetje dus nog VEEL plezier en genieten!!!

Erauw chris

hoi carla ik volg je belevenissen op de voet en wens je nog veel plezier op je prachtige reis grtjs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!