Nieuw-Zeeland 2015

Woensdag 11 februari 2015 - Auckland en Devonport

Rustige nacht gehad, ware het niet dat ik om 4 uur uit mijn bed gebeld werd met de vraag of ik een poetsvrouw nodig had ?!?! Ik en m'n kamergenote Nancy wakker natuurlijk. Gelukkig zijn we beiden redelijk rap terug in slaap geraakt.

Vandaag maakten we het ons gemakkelijk. We namen de hop-on-hop-off-bus die ons op een hele dag geheel Auckland liet zien. De Skytower, de haven, het War Memorial Museum, de rozentuin, ... Heel gemakkelijke formule voor als je niet teveel tijd hebt in een stad.

Om vijf uur spraken we terug af in het hotel met de hele groep om de boot te nemen naar Devonport. Christine, de gids, had een wandelingetje geregeld en daarna zijn we allen tesamen lekker Thaïs gaan eten. Hier in Nieuw-Zeeland zijn heel veel Aziatische restaurants omdat hier ook heel veel Aziaten zitten.

Morgen brengt de bus ons naar het noorden, naar het plaatsje Paihia. Daar vertel ik morgen dan meer over, tenminste als er morgenavond wifi in het hotel is. We zien wel.

Ik wens jullie allemaal nog een prettige werkdag. Ik spring nu mijn bedje in.

Nog een dikke knuffel aan iedereen die meeleest en vergeet ook de foto's niet te bekijken hé.

PS : Zei ik al dat we hier nog altijd met een héél mooi zomerweertje opgezadeld zitten ...

Cool

Reacties

Reacties

siegrid

zal 't gaan ja !!!!! :-)
geniet ervan :-)

pedro

Carla, zie je daar ook Vespa's ? anders e fotooke ééé!!!;)

Petra

als ik zo lees moet het echt genieten zijn. Dus geniet er met stuk met je mee door dit te lezen

RvG

Mooi weer F*** cold in Straatsburg :-).
Geniet ervan.

Anna N

Zó boeiend je belevenissen te volgen. Het maakt de dag interessanter op kantoor... Geniet verder!

Frans Ferdinant

En vroeger mochten de vrouwen zelfs niet uit de keuken komen, want de ketting was niet lang genoeg. :-)))

Carla

@Anna Naslund : Groetjes aan iedereen op kantoor ! Maar 'k mis jullie nog niet echt hoor ... ;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!