Nieuw-Zeeland 2015

Zaterdag 7 februari 2015 - New Chum's Beach

Fris en monter opgestaan. Deze ochtend maakt Sonia voor iedereen spek met eieren klaar. Dat kan smaken op een lege maag ! Daar een glaasje bubbels bij en de dag kan niet meer stuk !

De voormiddag vulden we deze keer met wat ploeteren in het zwembad en zalig genieten in de zon. Je kan je niet voorstellen hoe de batterijtjes kunnen opgeladen worden van een portie zon. En ik benijd jullie niet als ik hoor van het thuisfront dat jullie het daar berekoud hebben. Het spijt me hoor, echt waar, maar als ik kon stuurde ik enkele zonnestraaltjes op naar België.
Op de middag zetten we koers naar Chum's Bay Beach, naar 't schijnt geklasseerd als één van de tien mooiste stranden van de wereld. Niet eenvoudig om er te komen want je bereikt het enkel als je bij laagtij over de rotsen klautert en dan een pad volgt door een tropisch bos. Maar wat je te zien krijgt als je het woud doorkomt, is meer dan de moeite waard. Perfecte locatie om een namiddagje te zonnen en een beetje kleur te krijgen. Op de fotoserie bij dit verhaal zullen jullie zien dat we ons prachtig geamuseerd hebben in en buiten het water. ;-)
Morgen, zondag, is het alweer de laatste dag van het verjaardagsfeest van Sonia. Helaas, maar aan alle mooie liedjes komt een eind hé.
Morgen rijden de meiden terug naar huis, en ik wordt afgezet in Coromandel Town om er de ferry naar Auckland te nemen. Het begin van mijn drieënenhalve week rondreis in Nieuw-Zeeland. Ik hoop dat het dan ook even vlot gaat om jullie op de hoogte te houden. Zal afhangen van wifi verbindingen in hotels en dergelijke. Nog een goeie nacht. xxx

Reacties

Reacties

Hubert en ivonne

Heel mooie foto,s . Leuk gezelschap en leuk verhaal. Carla geniet van de rondreis. Groetjes

Carla

Dank je wel, Hubert.

pedro

Super om je blog te volgen Carla!!!! Goe bezig!!!;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!