Nieuw-Zeeland 2015

Donderdag 5 februari - Rings Beach in Coromandel

Zoals ik reeds eerder vertelde vieren we hier ook Sonia's 50ste verjaardag. Dat laten ze hier niet zomaar voorbijgaan. We trokken deze middag met 6 vrouwen naar het Coromandel schiereiland, zo'n 3,5 uur rijden van Tauranga, naar een plaatsje dat Rings Beach heet. Daar heeft Sonia een vakantiehuisje geboekt. Vakantiehuisje ? Zeg maar vakantievilla ... 5 slaapkamers, twee badkamers, immens grote leefruimte, zwembad, jacuzzi, hangmatten, BBQ, enz. En niet te vergeten het wondermooie zeezicht. Alhoewel gelegen op het topje van een berg / heuvel heb je de indruk dicht bij de zee te zitten. Het wegeltje ernaartoe deed in m'n maag wel wat ongemakken opborrelen. Dus, content dat we gearriveerd zijn ! ????

Ik denk dat, als we alles moeten / zullen opeten en drinken wat Sonia meenam, we hier nog een paar dagen langer zullen moeten blijven. Diëten zit er dit lang weekend niet in ...

imelda van biesen

wij wensen jou en Greta een heel gezellig verblijf in NZ.

Veerle

Het ziet er idd een leuk optrekje uit! Have fun!

Carla

Dank je Imelda, Greta & Carla

Carla

@Veerle : Fun, dat hebben we hier al gehad hoor, echt megafijn zo 6 madammen onder mekaar.

Marie Louise

6 madammen !! moeten jullie geen vliegenmepper hebben voor de mannen weg te slaan?

Hubert en ivonne

Ziet er mooi uit . Ben een beetje jaloers.amuseer jullie groetjes aan greta