Nieuw-Zeeland 2015

Reisroute

Mijn reisverhaal begint op 1 februari 2015.

Ik vertrek dus zondagavond 1/2/2015 om 21u10 met Etihad Airways van Brussel naar Abu Dhabi (Verenigde Arabische Emiraten) voor een vlucht van 6 uur en 40 minuten. Daar moet ik ongeveer 4 uurtjes wachten.

Vanuit Abu Dhabi gaat het richting Sydney in Australië voor een 13uur en 30 minuten durende vlucht. In Sydney een kleine 3 uur wachten.

Van Sydney vlieg ik naar Auckland (Nieuw-Zeeland). Deze vlucht duurt 3 uur en 5 minuten.

In Auckland wacht ik 4 uur en 30 minuten op mijn binnenlandse vlucht naar Tauranga. Die vlucht duurt zo'n 35 minuten. Ik kom aan in Tauranga op dinsdagavond 3 februari om 20u. Bij jullie zal dat dan dinsdag 8 uur 's morgens zijn. Mijn totale reistijd zal dan zo'n 35 uur bedragen.

Het is in Nieuw-Zeeland 12 uur later dan bij ons. Interessant om weten voor 't bellen of skypen ... midden in de nacht ...

Wink

In Tauranga, aan de oostkust op het Noordeiland, zal mijn vriendin Sonia - die al 20 jaar in Nieuw-Zeeland woont - me opwachten. Op donderdag 5 februari trekken we met acht vriendinnen naar Rings Beach op het Coromandel Peninsula, waar Sonia een huis gehuurd heeft aan het strand. We zullen er gedurende 4 dagen uitgebreid haar 50ste verjaardag vieren ! Een voorsmaakje vinden jullie hier : www.justparadise.co.nz

Opdinsdag 10 februari begint mijn eigenlijke rondreis door het Noord- en het Zuideiland. Ik sluit aan bij eenreisgezelschap van ongeveer 18 personen die die dag in Auckland arriveren vanuit Nederland met de reisorganisatie Djoser. Dit is dezelfde organisatie als twee jaar geleden. Toen waren we met 3 Vlamingen en 17 Nederlanders. Benieuwd hoe de groepssamenstelling deze keer zal zijn ...

De eigenlijke route van de rondreis die begint op 10 februari vind je hier :

Reacties

Reacties

kiwigreta :)

Leuke blog, ik vind het een crazy foto die bunjee jump van u ! Ik tel ook reeds af voor mijn vertrek op 31 januari. Helaas veel korter dan deze mooie tour ! Goede reis en tot in Tauranga !

Siegrid

super, geniet van je reis en we volgen je zeker op de voet :-)

carla

@Greta, aangezien je toch eerst Queenstown aandoet, dé place to be voor bunjeejumping, zou ik zeggen, laat je vollédig gaan en SPRING ! ;-) Ik probeer ditmaal (als ik geen ál te grote schrik krijg) de Nevis Bungy in Queenstown vanuit een cabine (zie youtube), 134m diep en 8 seconden vrije val. Ik hoor het wel als we mekaar zien in Tauranga, op 4 februari ...

pedro

veel genot met dit groot avontuur !!!! goede reis Carla !!!

peter

Mooie blog Carla, super reis geniet ervan, ik zal je zeker volgen op je blog

Sonia

Ja ik verwacht jullie beide in Tauranga, het is hier echt zomers weer, al 3 weken 30 graden en meer. Dat noemen we pas een echte zomer.

Hubert de pauw de rick ivonna

Prettige reis. Carla wij zullen u proberen te volgen amuseer u groetjes

siegrid vereecken

zo kunnen we ook wa genieten, denkende dat we mee aan het reizen zijn :-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!